چند نکته درباره سخنرانی رئیس‌جمهور در نیویورک | پایانی بر توهم خودایرانی پنداری اپوزیسیون

سخنرانی شب گذشته سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مُهر پایانی بود بر تلاشهای یکساله اپوزیسیون خارج‌نشین برای القای این دروغ که ایرانیان، جمهوری اسلامی را نماینده خود نمی‌دانند.
سخنرانی شب گذشته سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مُهر پایانی بود بر تلاشهای یکساله اپوزیسیون خارج‌نشین برای القای این دروغ که ایرانیان، جمهوری اسلامی را نماینده خود نمی‌دانند.
کد خبر: ۱۴۲۳۳۵۱

به گزارش جام جم آنلاین، جریانات ضدایرانی، سالهاست که در هنگام سفر مقامات کشورمان به کشورهای غربی از جمله آمریکا، می‌کوشند تا با برگزاری تجمعاتی، افکارعمومی و رسانه‌های جهانی را دچار خطای محاسباتی درباره مشروعیت جمهوری اسلامی کنند.

اوج این تلاشها را سال پیش و در جریان وقایع پس از درگذشت مهسا امینی شاهد بودیم که باعث شد برای چند ماه، کشورهای غربی نسبت به آینده ایران دچار تردید شوند.

با این حال سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به نیویورک و دیدارها و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به خوبی نشان داد که جهان، واقعیتها در ایران را درک کرده و به این فهم رسیده که اپوزسیون خارج‌نشین نسبتی با خواست مردم در داخل ایران ندارند.

همین امر خشم جریلنات ضدایرانی را دوچندان کرده و شاهد فحاشی شبکه‌های فارسی‌زبان بیگانه به ایران در روزهای اخیر هستیم.

واقعیت این است که مردم ایران با وجود سلایق مختلف سیاسی، هیچ‌گاه با اپوزیسیون ضدایرانی همراه نشده و نخواسته‌اند افرادی که کشورشان را ترک کرده و از ریشه‌های فرهنگی و هویتی شان گذشته‌اند، نماینده سیاسی آنها شوند.

مردم ایران، جمهوری اسلامی را نماینده سیاسی خود دانسته و امیدوارند مسئولان کشور، مانع از دسیسه چینی کشورهای بیگانه علیه معیشت و رفاه مردم شوند.

حضور مقتدرانه ایران در اجلاسیه مجمع عمومی سازمان ملل به خدبی نشان داد که دولتهای خارجی نیز این واقعیت را پذیرفته و کوچکترین توجی به اپوزسیون ضدایرانی ندارند و تجمعات و گزارشهای آنها در نیویورک ارزشی حتی برای رسانه‌های غربی ندارد.

اینکه در حاشیه سخنرانی رئیس‌جمهور، دیپلمات اسرائیلی مجبور می‌شود عکسی از مهسا امینی در دست بگیرد تا به خیال خود، این سخنرانی را به حاشیه ببرد، نشانه‌ای از ماهیت اصلی سوءاستفاده‌ها از نام او برای اغتشاش آفرینی در ایران است و حالا برای همه روشن است که نام این دختر جوان، اسم رمز تل‌آویو برای به حاشیه راندن ایران شده که این امر البته برای مردم کشورمان فاش شده و آنها توجعی به این تحرکات نشان نمی‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها